30.10.2025 - KORJATTU: Ongelmia Lyanthe-skannauspalvelun käyttöönotossa Alankomaissa ja Belgiassa olevilla asiakkailla
Hyvä asiakkaamme,
Olemme havainneet ongelman, joka ilmenee, kun asiakkaat yrittävät aktivoida Lyanthe-skannauspalveluita. Tämä koskee Alankomaissa ja Belgiassa olevia asiakkaita. Olemme eskaloineet asian Lyanthelle, ja he työskentelevät parhaillaan korjauksen parissa.
Aktivointiyritys epäonnistuu ilmoituksella "AdministrationModelStateValidationError". Heti kun ongelma on ratkaistu, voitte yrittää aktivointia uudelleen.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Parhain terveisin,
Maventa Customer Care
Olemme havainneet ongelman, joka ilmenee, kun asiakkaat yrittävät aktivoida Lyanthe-skannauspalveluita. Tämä koskee Alankomaissa ja Belgiassa olevia asiakkaita. Olemme eskaloineet asian Lyanthelle, ja he työskentelevät parhaillaan korjauksen parissa.
Aktivointiyritys epäonnistuu ilmoituksella "AdministrationModelStateValidationError". Heti kun ongelma on ratkaistu, voitte yrittää aktivointia uudelleen.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Parhain terveisin,
Maventa Customer Care