17.10.2025 - Uusi toimituskanava, Billo, B2CSE-ratkaisullemme
Ruotsin kuluttajalaskutus tavoittaa nyt kuluttajat myös Billon, digitaalisen postilaatikkoratkaisun, kautta.
Mikä on Billo?
-
Billo on Ruotsissa valtion hyväksymä digitaalinen postilaatikko.
- Billon avulla kuluttajat voivat vastaanottaa digitaalista postia sekä yksityisiltä yrityksiltä että julkisilta tahoilta, ja myös fyysinen posti voidaan digitalisoida ja toimittaa Billoon.
- Billo tarjoaa kuluttajille maksuttoman palvelun, johon kuuluu ominaisuuksia kuten asiakirjojen järjestely, nopeat maksuvaihtoehdot (esim. yhdistettyjen pankkitilien tai Klarnan kautta) ja turvallinen pääsy BankID:n tai Freja eID:n avulla.
- Lisätietoja Billo -palvelusta
Mitä tämä tarkoittaa sinulle lähettäjänä
- Tästä eteenpäin, kun lähetät laskuja Maventan kautta ruotsalaisille yksityishenkilöille, laskusi voidaan toimittaa myös Billon kautta nykyisten kanavien, kuten verkkopankkien, Kivran, sähköpostin ja tulostuksen lisäksi.
- Sinun ei tarvitse tehdä mitään lisätoimenpiteitä. Jos kuluttajalaskutus on jo käytössä, järjestelmämme sisältää nyt automaattisesti Billon toimitustapavalinnan.
- Toimitusjärjestys on seuraava: jos vastaanottajaa ei voida tavoittaa verkkopankin kautta, yritämme seuraavaksi toimitusta Billon kautta. Jos kuluttajalla ei ole Billo-tiliä, kokeilemme Kivraa ja tämän jälkeen toimitamme sähköpostiin, tai tulostukseen.
Uskomme, että Billon lisääminen vahvistaa tarjontaamme ja antaa kuluttajillesi enemmän joustavuutta ja valinnanmahdollisuuksia laskujen vastaanottotavassa.
Jos sinulla on kysyttävää tai palautetta, älä epäröi ottaa yhteyttä.