Siirry sisältöön
Suomi
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

17.08.2025 - Uusi ominaisuus saapuvien laskujen digitalisointiin / Työkalu auttaa asiakkaita tehostamaan siirtymistä PDF-tiedostoista verkkolaskuihin

Etsimme pilottiasiakkaita!

Aikaisemmin asiakkaat ovat voineet tilata sähköpostitse raporttejamme, jotka auttavat tunnistamaan toimittajat, joilla on verkkolaskutusmahdollisuus. Nyt olemme lisäämässä toiminnallisuuden, joka mahdollistaa myös toimittajan helpon kontaktoinnin.

Uuden toiminnon avulla asiakkaat voivat ottaa yhteyttä toimittajiin, joilla on mahdollisuus lähettää verkkolaskuja sen sijaan, että he lähettäisivät PDF-laskuja skannauspalvelun kautta.

Verkkolaskut säästävät aikaa ja rahaa laskujen käsittelyssä ja tarjoavat turvallisen, automatisoidun ja kestävän vaihtoehdon laskutukselle.

Miten se toimii?

Luetteloimme toimittajat, jotka ovat viimeisen 30 päivän aikana lähettäneet asiakkaalle PDF-laskun skannauspalvelun kautta, mutta joilla on myös mahdollisuus verkkolaskutukseen.

Asiakkaat voivat ottaa yhteyttä toimittajiin sähköpostityökalumme avulla. He syöttävät toimittajan sähköpostiosoitteen työkaluun, ja voivat sen jälkeen lähettää valmiin sähköpostipohjan, joka sisältää heidän yrityksensä verkkolaskutustiedot.

Kiinnostaako pilottina toimiminen?

Pyydä verkkolaskutusta -työkalu on tällä hetkellä saatavilla:


Sähköpostien tuetut kielet ovat tällä hetkellä englanti ja ruotsi.

Mallipohja sähköpostille löytyy yllä linkatusta API-dokumentaatiosta.

 

Ole meihin yhteydessä, niin kerromme lisää!