17.11.2025 - Kehitämme asiakaspalveluamme tekoälyn avulla
Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme entistä nopeampaa ja tarkempaa asiakaspalvelua. Pilotoimme parhaillaan tekoälyavusteisen sähköpostiliikenteemme tueksi.
Miten se toimii?
Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että tekoäly vastaa tiettyihin kysymyksiin suoraan. Monimutkaisemmat asiat ohjataan edelleen suoraan ihmisasiantuntijoillemme.
Uskomme, että tekoälyn vastuullinen käyttö parantaa merkittävästi palvelumme nopeutta ja laatua tulevaisuudessa. Kiitos kärsivällisyydestänne kehitystyömme aikana!
Pilottivaihe
Kyseessä on pilottivaihe, jonka aikana kehitämme järjestelmää jatkuvasti. Vastauksissa voi esiintyä epätarkkuuksia. Korostamme viesteissä, että kyseessä on tekoälyn luoma vastaus.
Pyrimme minimoimaan virheet, mutta pahoittelemme jo etukäteen, jos saat vastauksen, joka ei tunnu täysin oikealta tai selkeältä.
Mitä teet, jos vastaus on väärä?
Jos epäilet vastauksen oikeellisuutta tai se tuntuu virheelliseltä, ilmoita siitä meille vastaamalla sähköpostiin. Reagoimme tekoälyn eskaloimiin sähköposteihin ensisijaisesti ja parannamme järjestelmäämme.
